تبلیغات محیطی را بی شک قدیمی ترین روش تبلیغاتی باید دانست. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که در تیررس ببنندگان است اطلاق می شود. تابلوهای تبلیغاتی، بیلبورد تبلیغاتی، استرابورد، تبلیغات داخل مترو، بدنه اتوبوس ها و ... گونه های مختلفی از تبلیغات محیطی بشمار می روند.

یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که باعث برتری آن با سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر گردیده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و چون نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند.

در تعریف محتوایی این رسانه میتوان اینگونه گفت : رسانه تبلیغات محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول جدید به بازار یا ارائه یک خدمت جدید از سوی صاحبان خدمات برای مخاطبان آنان فراهم می آورد.

مزایای تبلیغات محیطی چیست ؟

۱- برند خود را معرفی کنید.
۲- فروش خود را افزايش دهيد.
۳- كالا و خدمات خود را معرفي كنيد.
۴- تبليغات محیطی موجب افزايش آگاهي مردم نسبت به ورود يك محصول به بازار مي شود.
۵- با تبلیغات محیطی هدفمند در مراکز تصمیم گیری مشتریان را ترغیب می کنید تا از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

شرکت تبلیغاتی برهان در عرصه تبلیغات محیطی، با ارائه بیلبوردها و لایت باکسهای بهترین و پرتردد ترین نقاط شهر، شما را در امر تبلیغات و بازاریابی کسب و کارتان کمک خواهد کرد.

اگر در این باره درخواست یا پرسشی دارید، فرم ساده زیر را پر کنید. همکاران ما در اسرع وقت، برای پاسخگویی، با شما تماس خواهند گرفت.












در اینستاگرام ما را دنبال کنید